یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

امان ز لحظه ی غفلت...

یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

امان ز لحظه ی غفلت...

یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

اگر شوق پرواز باشد پرکشیدن به سویش آسان میشود...
خدایا لحظه ایی ما را به حال خود مگذار...

عنایت خدا بود که در این مسیر قدم گذاشتم ...
برای هدایتمان دعا کنید ...دعا کنید در محضر قرآن ادب داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی

سبحان من لا ینبغی التسبیح الا له

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...

رجب ماه خداست... ماه آماده شدن برای میهمانی که برایمان تدارک دیده است ماهی که میزبانش خود خداست. رجب ماه خداست و شعبان ماه پیامبر و رمضان ماه بندگان خداست... واسطه فیض بودن پیامبر چه خوب خودش را نمایان ساخته است.

در دعاهای ماه رجب این دعا سخت به جانم نشسته است...

خاب الوافدون علی غیرک... آری حقیقت همین است کسی که بر غیر تو وارد شود محروم است، از همه چیز محروم است... همین است که میگویند محبت این دل از ان خداست باید مست وجود حضرت حق شد باید وقف او بشوی که اگر نشدی محروم هستی 

و خسر المتعرضون الا لک...و آنکه به غیر تو روی آورد زیانکار است... همین که بنده ی خدا و ساخته ی دست او برایت بزرگ جلوه کرد برایت حکم خدا پیدا کرد دچار خسران میشوی باید بدانی تو و امثال تو فقیر درگاه حضرت حق هستید اگر غنی و مولی بودن او را از یاد ببری خسران زده میشوی...

و ضاع الملمون الا بک... و هرکه به درگاه غیر تو رود محتاج گشته... اگر به سمت بنده اش بروی محتاج خلق خدا شده ایی به سوی هرکه غیر از مولایت روی محتاج او شده ای باید بدانی لا حول و لا قوه الا بالله ... بدانی حسبنا الله ... 

و اجدب المنتجعون الا من انتجع فضلک...و هرکه از غیر فضل و کرم تو در خواست کرد بی برگ و بی نوا میشود... میفهمی منتی را که از درخواست غیر از خدا به تو تحمیل میشود را؟ صاحب فضل خداست ... نمیخواهد بنده اش زیر بار منت رود...

بابک مفتوح للراغبین... درگاه لطف تو به روی مشتاقان باز است...همیشه آغوشت برای مامن بودن باز است و من چه بد بنده ایی هستم که همه را میبینم الا باب مفتوح تو را همه چیز را میشونم الا صدای عشق تو را باید راغب بود

و خیرک مبذول للطالبین و فضلک مباح للسائلین و نیلک متاح للاملین ... و خیر و احسانت برای طالبان مبذول است و فضل و کرمت برای سائلان مباح و عطایت برای امیدواران مهیا ... باید طالب بود تا بذل خیر و احسان کند باید سائل بود تا مباح شود فضلش و باید امیدوار بود تا عطا کند...

نا امید نباید شد حتی اگر از اهل معصیت هستیم چراکه فضلش میرسد به حال ما اگر امید داشته باشیم به عطایش ... 

بخواه و طالب باش تا بدهد هر خیر و احسانی را ... سائل درگاه توییم مباح کن کرمت را بر ما ...

و رزقک مبسوط لمن عصاک... و رزقت برای اهل معصیت هم گسترده است... همین است که راه توبه را برایمان باز گذاشته ایی 

و حلمک معترض لمن ناواک ... و حلمت به هرکه به تو روی آورده متوجه است ... آیا دیگر حرفی و حجتی برای نرفتن به سمتش داریم؟

عادتک الاحسان الی المسیئین و سبیلک الابقاء علی المعتدین .... عادتت احسان به بدکاران است و طریقه ات مدارا با سرکشان ...هر چه هستی بنده ی او هستی دیگر همشه هوایت را دارد تا بروی تا برگردی چه مهربان خدایی داریم چه صبری دارد از بدی های ما... خدایا عاشقم کن مرا مست خودت کن...

اللهم فهدنی هدی المهتدین .... خدیا مرا به راه هدایت رهبری فرما... یا هادی من استهداه... 

و ارزقنی اجتهاد المجتهدین... و کوشش جهادکنندگان به طاعتت را روزی من کن... مرا بنده کن ، آداب بندگی بهترین بندگانت را به من هم بیاموز ... راه و رسم بندگی را روزی من قرار بده در این ماه... میخواهم عبد تو شوم رزق مرا عبد شدن قرار بده...

و لا تجعلنی من الغافلین و اغفر لی بوم الدین... و قرار مده مرا از غافلان و بیامرز مرا در روز جزا... 

تمام خواسته یک ماه همین است خدایا غافل نباشم که نبینم عطا و فضل و خیر تو را .... خدایا غافل نباشم تا روی به غیر تو نبرم تا  جز عشق تو را به دل داخل کنم ... خدایا ماه رجب ماه استغفار است از هر آنچه بودم بیامرز مرا تا رمضان خوبی پیش رویم باشد ظرف وجودم را برای شبهای قدر پاک کن...

----------------------------------------------

دوستانم راهی اعتکاف رجبیه شدند و من ماندم و بار گناهان و ...دل خوشم به دعای آنان ...

استغفرالله و اسئله التوبه....

التماس دعا...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳
.. فردآزاد..

نظرات  (۲)

زیبا بود
به روزیم با بابایی
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
تشکر...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۵ یا من لا مفر الا الیه
"یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمه"

دعاکنیم
دعاکنیم برای فرج حضرت صاحب، که فرج و گشایش ما نیز در آن است...

یاعلی
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی