یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

امان ز لحظه ی غفلت...

یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

امان ز لحظه ی غفلت...

یا هادیَ مَنِ اسْتَهْداه

اگر شوق پرواز باشد پرکشیدن به سویش آسان میشود...
خدایا لحظه ایی ما را به حال خود مگذار...

عنایت خدا بود که در این مسیر قدم گذاشتم ...
برای هدایتمان دعا کنید ...دعا کنید در محضر قرآن ادب داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی

یا غریب الغربا...

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ق.ظ

السلام علیک یا امام الرئف...

چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !
از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !
 
من خوب می‌دانم بدم اما دوباره آمدم
خاکیِ راه مشهدم پس سر به راهم یا رضا !
 
به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !
 
وقت نظر بر گنبد و گلدسته‌های عرشیت
افتاده با عمامه‌ها از سر کلاهم یا رضا !
 
تو شرط مستی هستی و هستم ز نیشابوریان
در صحن جمهوری اگر «مشروطه‌خواه»م یا رضا !
 
مشروطه و مشروعه را دادم به دست عاقلان
در مجلس مستان تو با پادشاهم یا رضا !
 
یادم نمی‌آید یکی از دردهای بی حدم
شکر خدا پهلوی تو من روبراهم یا رضا !
 
از ماه زیباتر تویی، از نوح آقا تر تویی
با اینکه بدنامم ولی دادی پناهم یا رضا !
 
من در بهشتم پس قسم ساقی! به سقاخانه‌ات  
حتما کشیده دست تو خط بر گناهم یا رضا !
 
پیش ضریحت پیشتر خیر دو عالم خواستم
عمریست من شرمنده‌ی آن اشتباهم یا رضا !
 
یا ضامن آهو! بگو صیاد آزادم کند
تا صحن آزادی شبی باشد پناهم یا رضا !
 
از آب سقا خانه‌ات یک جرعه نوشیدم ببین
«رَستم از این بیت و غزل» من مست مستم یا رضا !( قاسم صرافان)

خدایا شکرت :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۵
.. فردآزاد..

نظرات  (۳)

بد جوری دلم هوای امام رضا کرد.....


۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۰ یا من لا مفر الا الیه
زیارتت قبول :)
خوشحال میشم شرحی بر ضحی و مزمل و عادیات مشهد بنویسی...مینویسی؟

علی علی
پاسخ:
زیارت شما هم قبول ان شاءالله :)

والا آبجی جان دلمان میخواهد اما توفیق حضور در تمام جلسات رو نداشتم میترسم حق مطلب ادا نشه...
بسم الله الرحمن الرحیم
منو جدا شدن از کوی تو خدا نکند
زاستان رضایم خدا جدا کند
خواهر قرانی عزیزم خیلی خوب مینویسی
پاسخ:
به به سلام یک خواهر خودم :)

ما که آنچه مینویسیم درسهای استاد هست و برکت قرآن شامل حال نوشته ها میشه...
 
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی